Kala Sitemap

Lønsedler

At lave lønsedler for dine medarbejdere er en af de administrative opgaver, som Kala kan hjælpe dig med, så du sparer kostbar tid. Når dine medarbejdere registrerer tid i Kala, kan disse timer automatisk overføres til dit lønprogram, hvori lønsedlen laves. Det vil sige, at du aldrig mere behøver at indtaste dine medarbejderes timer manuelt. Kala sørger for, at alle timer altid er synkroniseret med dit lønprogram, så du blot skal godkende timerne, og så laver lønsedlerne næsmest sig selv!

Punch Clock

Leder du efter en nem måde, hvorpå dine medarbejdere kan registrere tid? Så er Kala svaret. Ligesom med gammeldags punch clocks har Kala bl.a. en stopursfunktion, som man kan bruge, når man vil registrere tid i Kala. Kala er den digitale tidsalders svar på det forældede punch clock.

Sagsstyringssystem

Med Kala's sagsstyring kan du nemt holde styr på alle din virksomheds sager. Du kan give sagsstatusser til dine sager, fx "Ny sag", "Igangværende" og "Anventer". Du kan endda tilføje dine egne sagsstatusser, som passer til dit behov. På denne måde ved du altid, hvor langt du er kommet med dine sager.

Planlægningskalender

Kala's planlægningskalender giver dig og dine medarbejdere et overblik over, hvad hinanden laver. I kan se, hvilke projekter hinanden er i gang med dag for dag, time for time. Dette gør det bl.a. nemt at koordinere møder, da I nemt kan se, hvornår hinanden har ledig tid. Og når der kommer en ad hoc-opgave, er det nemt for dig som leder at overskue, hvordan den nemmest kan klares.

Ressourcestyring

Du kan bruge Kala til at holde styr på ressourcerne i din virksomhed. Du kan tilføje alle din virksomheds ressourcer til Kala. Til hver enkelt ressource har du mulighed for at tilføje information som fx varenummer (SKU), stregkode, enhed (fx stk., m2, kg) og salgspris. Du kan derudover kombinere Kala's ressourcestyring med projektstyring, og dermed holde styr på, hvilke ressourcer, der bruges på hvilke projekter og hvornår.

Elektronisk kørebog

Med Kala kan du og dine medarbejdere registrere kørsel, når I fx skal ud til jeres kunder. Kala fungerer på denne måde som en elektronisk kørebog, hvor I kan registrere kørsel på specifikke projekter. Således er der altid styr på, hvor langt hvem har kørt, og i hvilken sammenhæng.

Microsoft Outlook

Hvis I bruger Microsoft Outlook i din virksomhed, så kan I med fordel gøre brug af Kalas integration med Outlook, som kan synkronisere aftaler, projekter og arbejdstimer.

Timeseddelskabelon

Kala gør det nemt for dine medarbejdere at registrere tid. De slipper for at sidde med forældede excel-ark og indtaste deres timer. I Kala kan de nemt og hurtigt registrere tid på deres projekter. Timerne kan automatisk overføres fra Kala til dit lønsystem, så det bliver samtidigt nemmere for dig at lave lønsedler ud fra dine medarbejderes timer.

Ordrestyring

Få styr på dine ordrer med Kala! Kala's ordrestyring giver dig overblikket over din virksomheds ordrer. Du kan nemt holde styr på dine ordrer, hvilke kunder, ordrerne er til, samt hvad statussen for en given ordre er.

Timeregistrering for håndværkere

Kalas timeregistrering app gør livet lettere for håndværkere over hele landet, og du og din håndværksvirksomhed har nu også mulighed for at tage del i de fordele, der er ved at benytte digital timeregistrering.

Timeregistrering

Timeregistrering skal foretages korrekt og på de rigtige sager, og det sikres nemmest ved at bruge en timeregistrerings app. Jo lettere det er at håndtere timeregistrering, desto flere timer bliver der registreret, og desto flere timer bliver der faktureret.

Kala ApS
AI Innovation House
Innovations Allé 3, 7100 Vejle
71 99 57 97
info@kala.dk