Komplet overblik og kontrol over virksomhedens ressourcer, medarbejdere, projekter og opgaver
Kalas ressourcestyring giver et uvurderligt overblik og kontrol over din virksomheds ressourcer, medarbejdere, projekter og opgaver.
Systemet giver både overblik over, hvilke sager og opgaver der er planlagt, og hvilke medarbejdere der er sat på de enkelte sager. Ledelsen kan således følge med i, om ressourcerne bliver brugt korrekt, og om der er ledige ressourcer.
Denne indsigt gør det f.eks. lettere at vurdere, om der er kapacitet til at tage nye projekter ind, eller om de interne ressourcer er helt booket. Det sikrer, at der ikke igangsættes for mange projekter på en gang, ligesom det sikrer, at alle medarbejdere har noget at lave.
Kala har GANTT planlægning og uddelegering af opgaver indbygget, hvilket gør det nemt at markere og registrere de tidspunkter, hvor dine medarbejdere skal arbejde. Informationen bliver efterfølgende sendt direkte ud på medarbejdernes telefoner.
Let registrering af anvendte ressourcer via brugervenlig app til ressourcestyring
Dine medarbejdere kan selv registrere de anvendte ressourcer på de enkelte sager gennem app’en. På den måde har du altid kontrol over din virksomheds vareforbrug og ressourcer. Til hver enkelt ressource er der mulighed for at tilføje information som varenummer, stregkode, enhed og salgspris.
Medarbejderne bliver hurtigt fortrolige med Kalas tidsstyrings app, der både er brugervenlig og intuitiv. App’en kan hentes ned på både smartphones og tablets via App Store og Google Play.
Ressourcestyringssystem med automatisk synkronisering til jeres økonomistyring
Kala kommer med en lang række smarte integrationer. Der er mulighed for at synkronisere systemet med både jeres lønsystem og regnskabsprogram. Listen over integrationer er lang og tæller bl.a. Dinero, Billy, e-conomic, DataLøn, Danløn m.fl.
Digital tidsstyring sikrer optimal udnyttelse af din virksomheds ressourcer
Kalas tidsstyrings app giver overblik over sammenhængen mellem aktiviteter og ressourcer, hvilket gør det mere enkelt at vurdere, om ressourcerne anvendes mest effektivt.
Kunsten at allokere virksomhedens ressourcer optimalt ud på de enkelte opgaver og sager kan være svær at mestre, men med digital tidsstyring bliver opgaven mere overkommelig. Du har nemlig hele tiden et indblik i, og et overblik over, hvad du har af ressourcer, og hvilke sager og opgaver der skal allokeres flere ressourcer. På den måde sikres der optimal udnyttelse af ressourcerne - og dét kan mærkes på bundlinjen.
Bedre tidsstyring giver glade og tilfredse medarbejdere
Kalas tidsstyring kommer ikke kun ledelsen til gode, men også de enkelte medarbejdere. Gennem systemet vil medarbejderne altid kunne se, hvilke opgaver og sager de har fået tildelt, og de vil let kunne registrere de ressourcer, de har brugt på en sag eller opgave. Dette skaber et bedre arbejdsliv med mindre stress og pres, idet medarbejderne altid ved, hvilke opgaver og sager de skal håndtere.
Digital ressourcestyring er også med til at sikre, at der ikke igangsættes så mange projekter og opgaver på samme tid, at medarbejderne ikke kan følge med. Ressourcerne skal optimalt set allokeres således, at efterspørgslen kan imødekommes, uden at medarbejderne bliver overallokerede. Dette er muligt med Kalas app til ressourcestyring.
Resultatet af ovenstående er glade og tilfredse medarbejdere.
Spar tid på administrative opgaver
Ressourcestyring og planlægning af arbejdsopgaver hører til blandt de administrative opgaver, der ikke er mulige at fakturere. Derfor skal de effektiviseres så meget som muligt, uden at det påvirker kvaliteten negativt.
Kala gør det nemt at holde styr på din virksomheds ressourcer, og med de smarte integrationer til jeres økonomistyring skal der bruges mindre tid på manuelt tastearbejde. Der frigøres dermed værdifuld tid, der kan bruges på andre og mere værdiskabende opgaver.
Hurtigere, nemmere og mere præcis fakturering
Kalas app til ressourcestyring har en indbygget funktion, der holder styr på, hvilke timer der er fakturerede, og hvilke der ikke er. Dette sikrer, at I altid får faktureret jeres kunder korrekt og ubesværet. I opnår et bedre cashflow, og sikrer at der bliver faktureret for alle arbejdstimer.
Ressourcestyringssystem med mange funktioner og integrationer
Kala byder på meget andet end ressourcestyring. Listen over funktioner i programmet tæller også kørselsregistrering, stempelur, planlægningskalender og meget andet, der er med til at gøre livet lettere for både ledere og medarbejdere. Systemet kommer også med en lang række integrationer, eksempelvis til lønsystemer og regnskabsprogrammer.
Med Kala får du med andre ord adgang til et alt-i-ét system til at skabe overblik over projekter, timer, kørsel m.v. i din virksomhed.