Hvis du har et firma med flere ansatte, og forskellige opgaver der skal laves, så har du sikkert før oplevet at det nogle gange kan gå kludder i planlægningen. Med flere forskellige sager og opgaver der skal løses, kan det nogle gange være svært at danne sig et ordentligt overblik, over hvad der er brugt af materialer, eller hvor mange timer dine medarbejdere har brugt på hver enkelt sag. Hvis du ønsker en nem og enkelt måde at holde overblikket over alt vedrørende de forskellige projekter og medarbejdere, samlet i ét system, så kan Kala være behjælpelig. Du får samtidig mulighed for at opsætte det, så det kører automatisk med dit økonomisystem, så du er fri for at registrere tingene flere steder.
Hos Kala har vi flere års erfaring med projektstyring, på tværs af brancher og virksomhedsstørrelser, lige fra mindre håndværkere til større produktionsvirksomheder.Vores system kan du altid have med dig rundt, hvad enten du bruger en computer, IPad eller din mobil. På denne måde kan du og dine medarbejdere hurtigt og nemt registrere arbejdstimer, antal kørte kilometer, samt de materialer der bliver brugt på hver enkelt sag.
Du har også muligheden for nemt at uploade billeder til hver enkelt sag. På denne måde er det nemmere at kvalitetssikre overfor kunden, hvordan jeres arbejde er blevet udført, og i vil altid kunne gå tilbage i systemet og finde dokumentationen. Herudover kan i også tilføje kommentarer eller uploade andre filer, under de forskellige sager.
At have det hele samlet giver et bedre overblik over alle jeres opgaver, og samtidig kan i bedre se, hvor meget der bliver brugt på de forskellige projekter løbende. På de måde kan i altid kan sørge for, at kunden bliver faktureret korrekt, og at i holder jer indenfor budgettet. Kala kører live, så i vil altid kunne komme til at fakturere jeres arbejde lynhurtigt på stedet.
Alt dette gør det også meget nemmere at planlægge, hvad der skal laves på de forskellige projekter, og hvor mange arbejdstimer, der er nødvendigt før, opgaven er afsluttet. Det giver altså også et bedre overblik over medarbejdernes tid, og mulighed for at tilpasse arbejdstimerne og fordele dem bedre på forskellige opgaver. Læs mere her projektstyring her
Dine medarbejdere kan nemt tilgå Kala fra mobilen, hvor de samtidig kan registrere deres timer direkte ind i systemet. På den måde slipper du for at få timeregistreringerne tilsendt fra forskellige medarbejdere, for dernæst selv at bruge tid på at skrive timerne ind i jeres økonomisystem. I undgår dermed dobbeltarbejdet og rodet med håndskrevne timesedler, som kan være svære at tyde eller måske bliver væk. Kala kan altså være med til at frigive en masse tid fra det administrative arbejde, og i stedet kan i bruge tiden, der hvor den skaber størst værdi for jeres kunder.
For at gøre alt dette endnu nemmere kan Kala nemt integreres med jeres løn- og økonomisystem, som for eksempel E-conomic, Dinero, Billy, Danløn, NAV, Business Central og mange flere, som samtidigt giver mulighed for automatiseret fakturering af jeres arbejde. Se alle vores integrationer her