Ordrestyring skræddersyet til håndværkere
Vores sagsstyringssystem er velegnet til travle håndværkere, der savner overblik over virksomhedens opgaver og økonomi. Systemet giver dig det ønskede overblik over igangværende opgaver, og det giver en løbende indsigt i forbrug, økonomi m.v. Du kan nemt tilføje nye opgaver til de enkelte sager, ligesom der er mulighed for at registrere, hvor meget tid der er brugt på igangværende opgaver og sager. Kalas ordrestyringssystem er især henvendt til håndværksvirksomheder med mange ansatte, men kan også bruges af virksomheder i andre brancher.
Timesagsstyringsapp med indbygget integration til jeres økonomi- og lønsystem
Kalas app til timesagsstyring kommer med en lang række integrationer. Systemet kan med få klik integreres med både jeres økonomi- og lønsystem for lettere administration. Integrationerne sikrer bl.a. en hurtigere og ikke mindst korrekt lønudbetaling og fakturering til glæde for både bogholderen, medarbejderne og kunderne
Der tilbydes bl.a. integration til Dinero, Billy, Danløn, DataLøn, e-conomic, Proløn og en lang række andre programmer til økonomi- og lønstyring. Se den fulde liste over integrationer her.
Sagsstyring til håndværkere – Få det komplette overblik over opgaver, sager, arbejdstid m.v. via app’en
Kalas timesagsstyringsapp er det komplette værktøj til at holde overblik over opgaver, sager og medarbejdere.
Værktøjet er bl.a. velegnet til håndværkere, der kan nyde godt af den smarte digitale sagsstyring. Via app’en kan både mester, bogholder og medarbejdere nemt opdatere de igangværende sager med tidsforbrug, materialebrug, billeder til kvalitetssikring og dokumentation og meget mere. Alle relevante data samles i ét og samme system, så de let kan tilgås af alle relevante parter.
I en håndværksvirksomhed kan mængden af administrativt arbejde hurtigt hobe sig op, når der skal jongleres med både timesedler, materialeregistrering, planlægning, fotodokumentation osv. Ved at bruge digital timesagsstyring bliver mængden af papirarbejde minimeret, og der bliver dermed mere tid til værdiskabende arbejde, der kan løfte firmaet til næste niveau.
Tag app’en i brug og slip for bortkomne timesedler, manglende overblik over opgaver og sager samt endeløst papirarbejde.