Timeseddelskabelon
En timeseddelskabelon kan gøre livet lidt nemmere for både arbejdsgiver og medarbejder,
men der findes faktisk et smartere alternativ til de velkendte timesedler. Er timeregistrering
ikke din foretrukne beskæftigelse, så fortjener du at vide, hvordan du kan slippe for at udfylde
skabeloner og andre dokumenter på daglig basis.
Vælg en digital løsning
Den traditionelle timeseddelskabelon indeholder typisk alt det, man skal bruge for at komme
i gang med at registrere arbejdstimer for en arbejdsdag- eller uge. Skabelonen kan hurtigt
udfyldes med oplysninger om medarbejder og leder, arbejdstider samt evt. overarbejdstimer.
Når du har indtastet alle påkrævede oplysninger, vil du blive præsenteret for antal
arbejdstimer og evt. overarbejdstimer, hvis du har arbejdet ud over din arbejdstid.
Timeansatte medarbejdere har i årevis været glade for at bruge skabeloner til at registrere
arbejdstimer, men metoden er ikke lige så udbredt, som den har været for år tilbage, hvilket
helt åbenlyst skyldes den teknologiske udvikling.
Der er efterhånden mange danske virksomheder, som har skrottet de gammeldags timesedler
til fordel for digitale løsninger. Du bør overveje at gøre det samme, hvis du er træt af at bruge
evigheder på kedeligt tastearbejde.
Afslut jagten på den rette timeseddelskabelon
Kala kan ikke tilbyde dig at downloade en timeseddelskabelon, men vi kan til gengæld tilbyde
dig en veludviklet app, som gør din arbejdsuge meget mere overkommelig og bekymringsfri.
Dermed kan du langt om længe afslutte jagten på den rette skabelon.
Foruden smart og tidsbesparende timeregistrering byder vores app også på projektstyring,
vareforbrug, kørselsregnskab og meget andet. Det er alt sammen funktioner, som vil bidrage
til en mere velfungerende virksomhed, som ikke længere skal tynges af administrative
opgaver. Kala er klar til at hjælpe dig, så spørgsmålet er, om du er indstillet på at kvitte de
besværlige timesedler? Det er aldrig for sent at gøre tingene på en ny måde.
Der er intet at sige til, at man hurtigt kan miste overblikket, hvis man fortsat arbejder med de
forældede timesedler, da brug af timesedler er forbundet med mange fejl og meget praktisk
arbejde. Er du klar til at vinke farvel til timesedlerne en gang for alle, så lad os give dig en
nærmere introduktion til vores værktøj.
Kala gør hverdagen lettere for såvel arbejdsgivere som medarbejdede, da det med vores
værktøj er muligt at spare både tid og penge på timeregistrering.
Medarbejderne kan nemt registrere den tid, de har brugt på virksomhedens arbejdsopgaver.
Det sker nemlig digitalt via app’en, som kan bruges via både smartphones og tablets. Øget
likviditet, tidsbesparelse og flere fakturerede timer er noget af det, man kan forvente at opnå.
Du er bekendt med, at det er nemt at registrere tid via vores app, men ved du også, at de
indtastede tider automatisk synkroniseres til jeres økonomistyringssystem? Dét gør det
nemmere at fakturere kunden, da der kun skal bruges meget begrænset tid på administrativt
arbejde. Timeregistrering via app’en sikrer desuden, at der ikke længere forsvinder timer pga.
manuelt papirarbejde. Manuelle indtastninger fører ofte til dyre fejl, hvorfor en digital løsning
med en lav fejlrisiko bør være at foretrække i enhver virksomhed.